wartościowy tekst na stronie www

duplicate content

By Marcin Szymansky, 27 października 2013

jako jeden z podstawowych błędów w procesie pozycjonowania. To, że większość osób zajmujących się SEO, korzysta z generatorów treści używanych dalej w procesie linkowania, przepuszczanych przez synonimizatory, to żaden news. Wiadomo, z jednych źródeł teksty są lepsze z innych gorsze, zazwyczaj ma na to wpływ cena. Aczkolwiek zawsze to nie jest unikatowy autorski tekst. Pomijając plagiat, co rozpoznaje google, jest coś takiego jak jakość tekstu, mianowicie, roboty sieciowe są w stanie ocenić treść z punktu widzenia jego zaawansowania, jest w stanie ocenić czy był pisany przez dziecko z podstawówki czy doktoranta z uniwersytetu – dla przykładu oczywiście. Gdzie w przypadków tekstów używanych do linkowania, będą one mniej lub po prostu nieskuteczne to kluczową zdaje się być treść na stronie pozycjonowanej. Zawsze dla stron które promujesz, po pierwsze sprawdzaj czy treść nie jest duplikowana, po drugie sprawdzaj jak jest napisana z uwzględnienie nasycenia słów kluczowych ilości ich występowania, itd. Jedną z moich zasad jest właśnie używanie dobrej jakości tekstów.