jak konfigurować metatagi w sklepach

dbałość o szczegóły

By Marcin Szymansky, 28 października 2013

Bardzo często popełnianym błędem przez webmasterów jest (jak zwykle bywa z lenistwa lub braku czasu) niedbałość o szczegóły, które w procesie promocji strony internetowej są niewykorzystanym atutem. Dla znawców w branży jest oczywistym, że od jakiegoś czasu, ogromnego znaczenia nabrały multimedia, filmy i obrazy. Zaskakująco dużo linków można w prosty sposób pozyskać właśnie z tego źródła. Zdaję sobie sprawę, że opisywanie każdego zdjęcia, grafiki, pdf-a czy filmu na przykład w sklepie internetowym, jest zajęciem bardzo czasochłonnym. Ale tak jak w życiu, zawsze jest coś kosztem czegoś, większy nakład czasu i pracy bez wątpienia zaowocuje lepszymi wynikami w pozycjach na google. To samo tyczy się tagów w linkach i metaopisów. Taka praca nigdy nie idzie na marne. Należy zawsze pamiętać, że weryfikują nas w większości roboty, które dzięki tym zabiegom, lepiej przypiszą target grupy docelowej odbiorców naszej strony. W zasadach pozycjonowania stron jest bardzo dużo rzeczy i zasad które się zmieniają, ale są też takie, które pomimo tego ze wpływ mają raz większy innym razem mniejszy są zawsze pozytywnie odbierane, do nich zapewne należą wyżej opisane rzeczy.